notebook-technology-gift-shopping-shop-symbol
MBE_-july2022_ENG_banner_top_1200x628-CRO
notebook-technology-gift-shopping-shop-symbol
MBE_-july2022_ENG_banner_top_1200x628-CRO

E‑commerce: važnost mikrologistike u konačnom korisničkom iskustvu

Odnos između logistike i korisničkog iskustva

Posljednjih se godina sektor logistike morao nositi sa značajnim povećanjem prometa robe, uglavnom zbog rasta E-commerce prodaje.

Online kupnja raste po stopi od preko 10% godišnje

Najnovije europsko izvješće o e-trgovini zapravo ističe kako online kupnja raste po stopi od preko 10% godišnje, dok je više od 75% korisnika, prema podacima Eurostata, obavilo online kupnju u posljednjih godinu dana. Međutim, ovi rezultati nisu samo rezultat promjene korisničkih navika i novih trendova kupnje, već i sve veće pozornosti na korisničko iskustvo: tvrtke su zapravo uložile značajne resurse kako bi skratile udaljenost između prodavatelja i kupca i sve više kupuju putem interneta. zadovoljavajuće i učinkovito u svim svojim fazama, uključujući one koje se odnose na operacije isporuke. Optimiziranje korisničkog iskustva u poslovanju e-trgovine znači ne samo mogućnost pravovremenog rješavanja problema korisnika, već i učinkovitu brigu o upravljanju skladištem, iskustvo pregledavanja online trgovine, jasna i učinkovita politika povrata; drugim riječima, to znači izgradnju i upravljanje integriranim i holističkim procesom koji obuhvaća svaki aspekt transakcije. Kompanije su marljivo radile u tom smjeru, nastojeći navigaciju internetskim portalima učiniti učinkovitom i ugodnom i s estetskog gledišta. Ali kako logistika e-trgovine može poboljšati korisničko iskustvo i pomoći da cijeli prodajni proces bude zadovoljavajući i isplativ?

Evo glavnih alata i aktivnosti koje treba implementirati za poboljšanje korisničkog iskustva u internetskoj trgovini. Kompanije su marljivo radile u tom smjeru, nastojeći navigaciju internetskim portalima učiniti učinkovitom i ugodnom i s estetskog gledišta. Ali kako logistika e-trgovine može poboljšati korisničko iskustvo i pomoći da cijeli prodajni proces bude zadovoljavajući i isplativ?

Uloga logistike u E-commercu

Sada je neupitno da točna i učinkovita logistika na odlučujući način pridonosi prepoznatljivosti korisničkog iskustva poslovanja e-trgovine. Zapravo, kupnja putem interneta sada je konsolidirana praksa za potrošače svih dobnih skupina, koji sve pažljivije biraju prodavača, ne samo odabirom najpovoljnijih ponuda, već i sve više preferiraju preciznu i pouzdanu uslugu. U tom kontekstu, posebno logistika omogućuje poboljšanje korisničkog iskustva e-trgovine kroz:

Točne informacije o rokovima isporuke: Online kupnja pretpostavlja veće povjerenje kupca u prodavatelja, jer nakon plaćanja kupljena roba nije odmah dostupna: prvi korak u izgradnji ovog odnosa tiče se sigurnosti vremena isporuke. Robne marke koje prodaju putem interneta mogu iskoristiti sve točnije i preciznije usluge i svojim kupcima pružiti sve detaljnije informacije koje zadovoljavaju njihove potrebe. Tvrtke koje se bave logistikom usvojile su procese za automatizaciju pošiljaka, automatsko kreiranje tracking labela i druge postupke koji mogu racionalizirati svaki proces i jamčiti brze, sve preciznije i personalizirane isporuke i putem obavijesti o različitim statusima isporuke robe.

Pažnja pri pakiranju: Sektor logistike danas vam omogućuje otpremu gotovo bilo koje vrste robe: to nije samo zbog optimizacije opskrbnog lanca, već i zbog kvalitete korištenog pakiranja. Ovaj aspekt, koji očito odgovara samo praktičnoj potrebi zaštite robe, postaje sve više strateški čimbenik jer mnogo govori o marki. Pažljivo pakiranje, s profinjenim materijalima posebno dizajniranim za zaštitu sadržaja u osjetljivim fazama transporta, dodaje vrijednost za kupca. Nadalje, pažnja posvećena detaljima u pakiranju signal je koji može izraziti filozofiju tvrtke na najbolji mogući način: eko-održivo pakiranje, izrađeno od profesionalnih materijala, ne samo da omogućuje da artikl stigne netaknut na svoje odredište, već

Praćenje narudžbi: Optimizacija korisničkog iskustva u logistici povezanoj s e-trgovinom nužno uključuje učinkovitu uslugu praćenja koja može obavijestiti i uvjeriti one koji kupuju da pošiljkom rukuju profesionalci. Ovo je možda najvažnija točka za poboljšanje odnosa između prodavatelja i potrošača: znati kako predvidjeti potrebe kupaca i odmah pružiti uslugu praćenja pošiljke, koja promptno priopćava sve promjene ili kašnjenja, može zaslužiti povjerenje onih koji kupuju i predstavlja snagu u odnosu na konkurenciju. Kako bi kupci bili informirani, također je moguće koristiti platforme koje nude automatizirane usluge koje mogu pružiti podatke u stvarnom vremenu koji se odnose na položaj robe, status i prognoze isporuke. Na ovaj način ne samo da će kupac biti u potpunosti zadovoljan,Za učinkovito upravljanje procesima otpreme i pakiranja povezanima s vašom e-trgovinom, oslonite se na MBE rješenja i poboljšajte korisničko iskustvo uz profesionalne usluge koje mogu predvidjeti potrebe vaših kupaca. 

Zahvaljujući MBE fulfillment rješenjima moći ćete upravljati aspektima svog poslovanja koji se odnose na logistiku i otpremu te iskoristiti specijaliziranu podršku i iskustvo vašeg referentnog MBE centra, štedeći vrijeme i resurse koje možete posvetiti poboljšanju drugih aspekata vaše online trgovine.